140 éves az Északi Járműjavító
(II. rész)

Előző oldal

3270 a Kanizsai utcai ideiglenes villamos végállomásnál.

A 47-es viszonylat másik végállomása, Budafok, Városháztér. Július végén teljes hosszában járható lett a Fehérvári út, így a Ganz csuklósok le tudnak jönni Budafokra, hogy felváltsák az UV-kat. A 41-esen azóta már meg is történt a típusváltás.

Mindegy, mi még június végén járunk, amikor még a 41-es és a 47-es is UV-s volt. 3270 a kihúzóról beáll a felszállóhelyre.

 

3875 érkezik, a végén 3890-nel.

3270 harmadszor, most a budafoki felüljárón.

 

3854 a 41-es végállomásán, Kamaraerdőn.

A szerelvény másik végén 3854. A város legfotogénebb villamosvonala ez, beszéljenek a képek magukért.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És visszatértünk a civilizációba, egész konkrétan a Fehérvári útra.

Hogy Tatra is legyen.

A 4-es metró építése miatt a villamosokat igen csak megkínozzák: a Fehérvári út után a Kiskörutat is feltúrták, ezért a villamosok csak a Kálvin térig járnak.

 

De ez is csak átmenetei állapot, mivel a közeljövőben a Szabadság-hidat is lezárják. Sokan pesszimisták azzal kapcsolatban, hogy a felújítása után is lesz-e rajta villamos.

 

Kisebb munkák nyomai már látszódnak a hídon.

1315 érkezik.

Egy Ikarus 412-es a 15-ösön.

1443 a Jászai Mari téren. E viszonylat utasainak sem lehet könnyű.

 

Gyors pillantás a Nyugatira.

V63 042 egy nemzetközi gyorsvonattal.

BPO-893 a 191-es Sarolta utcai végállomásánál. Szembejött egy autó és a vezetője nem volt képes odébb menni, hogy a busz elférjen. Miután látta, hogy a busz nem tud arrébb menni, bekapcsolta az elakadásjelzőt és elment a dolgára. Amikor a buszsofőr beszólt a központnak, visszajött és elment, de még akkor is ő volt felháborodva. Nem nagy dolog, ezen a környéken biztos sok olyan ember lakik, aki azt hiszi, hogy rá nem vonatkoznak a szabályok.

Főoldal