Október 15-től a közeledő télre való
tekintettel szólósították és sűrítették a 16-os viszonylatot. Ikarus
412-esek viszont továbbra is csak ritkán fordulnak rajta elő. Ikarus 260-asok viszont annál gyakrabban. AKD- 34-es az Arany János utcában. Szeptembertől
megszokott látvány. Ugyanez az első miskolci Ikarus 415-össel,
EKG-859-cel, aki hosszú idő után végre újra közlekedik Ebben a műszakban van még egy kis 33-as is,
így nem csoda, hogy volt a buszban egy szett (3 darab) 33-as viszonylattábla.
Az alsón a 2007. január elsejétől április 30-ig érvényes állapotot
láthatjuk a megállóknál, a járat a Tímármalom utca felé az Üveggyáron át,
visszafelé a Wesselényi utcai megállón át közlekedett. A fenti már a jelenleg
is érvényben lévő, május elsejétől bevezetett rendet mutatja,
mindkét irányban az Üveggyár felé közlekedik a viszonylat. Nem történt itt
nagy festegetés, az MVK-nál jól bevált ragasztásos módszert alkalmazták (lásd
még 16-os, 24-es tábla; buszok oldalfala, ahol a reklám miatt lejött a
festés, bár ez már nem jellemző). A 34-es a belvárosban a Bodótető felé a Centrumon
át, visszafelé a villanyrendőrön át jár. Ha már így a szeptember elsejei változásokról van
szó, egy kép a 24-es új, Búza téri megállójáról, melynek következményeképp
két megálló is van a 24-es végállomásaként. Olyan ez, mintha lenne le- és
felszállóhely, csak annyi a különbség, hogy itt is fel lehet szállni, és nem
kötelező a leszállás. Az egésznek az értelme, hogy ez a megálló közelebb
van a térhez. A legideálisabb persze az lenne, ha a viszonylat a Szinvaparkig
közlekedne. Ha már a Szeles utcánál járunk, két kép a buszállomásról
ide kihelyezett Volán felszállóhelyekről. A kihelyezésre a piac felújítása miatt van
szükség. A felújítás az MVK-s végállomás életét is megnehezíti.
A 2-es leszállóhelye például a VOLÁN pályaudvarhoz lett helyezve. Október végén néhány hétig lezárták az Erzsébet
tér - Nagyváthy utca közötti szakaszt aszfaltozás miatt, ezért a 21-es és
33-as buszok az Újgyőri főtér/Tímármalom utca irányában a Malomszög
utca felé közlekedtek, ahol egy ideiglenes megálló is létesült. A 021-es Neoplan a Zenepalotánál. A 33-ason sikerült kifogni egy Ikarust,
AKD-587-et. Csendélet az Újgyőri főtéri végállomás
tárolóján. A tanév kezdete óta újra közlekednek csuklósok a
29-esen. AKD- AKD- Újabb képek az Arany János utcáról. A 317-es MAN NL 223-as a Mikes Kelemen utcai
megálló előtt. HDF- Villamosos életképek a sétálóból. AKD-744 és 017 az 1A-s végállomásán,
Felső-Majláthon. Két 1A-s között is akad fotótéma. Egy diósgyőri életkép. És két avasi. Minden ajtó nyitva egy felszállóhelyen. Manapság a
szigorú elsőajtós felszállás/jegyellenőrzés miatt ez ritka. Itt is
csak azért fordult elő, mert a Cora járat ingyenes. A másik végállomás a Coránál. Helyszín: Tapolcai elágazás. Az utolsó kép pedig a Cementipari gépjavítónál
készült. |