2007. ősz
(II. rész)

Előző oldal

Október 15-től a közeledő télre való tekintettel szólósították és sűrítették a 16-os viszonylatot. Ikarus 412-esek viszont továbbra is csak ritkán fordulnak rajta elő.

Ikarus 260-asok viszont annál gyakrabban. AKD-541 a másik végállomáson, a Bányaüzemnél.

 

34-es az Arany János utcában. Szeptembertől megszokott látvány.

 

Ugyanez az első miskolci Ikarus 415-össel, EKG-859-cel, aki hosszú idő után végre újra közlekedik

Ebben a műszakban van még egy kis 33-as is, így nem csoda, hogy volt a buszban egy szett (3 darab) 33-as viszonylattábla. Az alsón a 2007. január elsejétől április 30-ig érvényes állapotot láthatjuk a megállóknál, a járat a Tímármalom utca felé az Üveggyáron át, visszafelé a Wesselényi utcai megállón át közlekedett. A fenti már a jelenleg is érvényben lévő, május elsejétől bevezetett rendet mutatja, mindkét irányban az Üveggyár felé közlekedik a viszonylat. Nem történt itt nagy festegetés, az MVK-nál jól bevált ragasztásos módszert alkalmazták (lásd még 16-os, 24-es tábla; buszok oldalfala, ahol a reklám miatt lejött a festés, bár ez már nem jellemző).

A 34-es a belvárosban a Bodótető felé a Centrumon át, visszafelé a villanyrendőrön át jár.

Ha már így a szeptember elsejei változásokról van szó, egy kép a 24-es új, Búza téri megállójáról, melynek következményeképp két megálló is van a 24-es végállomásaként. Olyan ez, mintha lenne le- és felszállóhely, csak annyi a különbség, hogy itt is fel lehet szállni, és nem kötelező a leszállás. Az egésznek az értelme, hogy ez a megálló közelebb van a térhez. A legideálisabb persze az lenne, ha a viszonylat a Szinvaparkig közlekedne.

 

Ha már a Szeles utcánál járunk, két kép a buszállomásról ide kihelyezett Volán felszállóhelyekről.

A kihelyezésre a piac felújítása miatt van szükség.

A felújítás az MVK-s végállomás életét is megnehezíti. A 2-es leszállóhelye például a VOLÁN pályaudvarhoz lett helyezve.

Október végén néhány hétig lezárták az Erzsébet tér - Nagyváthy utca közötti szakaszt aszfaltozás miatt, ezért a 21-es és 33-as buszok az Újgyőri főtér/Tímármalom utca irányában a Malomszög utca felé közlekedtek, ahol egy ideiglenes megálló is létesült.

A 021-es Neoplan a Zenepalotánál.

A 33-ason sikerült kifogni egy Ikarust, AKD-587-et.

Csendélet az Újgyőri főtéri végállomás tárolóján.

A tanév kezdete óta újra közlekednek csuklósok a 29-esen.

AKD-742 a Hajós utcánál.

 

AKD-759 a kilátónál. A végzős 29-esek lemennek az egyetemhez és mennek egy 22-est is (a táblát viszont már itt kicserélik).

 

Újabb képek az Arany János utcáról.

 

A 317-es MAN NL 223-as a Mikes Kelemen utcai megálló előtt.

HDF-367 a Bodótetőnél.

 

 

Villamosos életképek a sétálóból.

 

AKD-744 és 017 az 1A-s végállomásán, Felső-Majláthon.

Két 1A-s között is akad fotótéma.

Egy diósgyőri életkép.

 

És két avasi.

 

Minden ajtó nyitva egy felszállóhelyen. Manapság a szigorú elsőajtós felszállás/jegyellenőrzés miatt ez ritka. Itt is csak azért fordult elő, mert a Cora járat ingyenes.

 

A másik végállomás a Coránál.

Helyszín: Tapolcai elágazás.

Az utolsó kép pedig a Cementipari gépjavítónál készült.

Főoldal