Kecskemét-Budapest túra
(II. rész)

Előző oldal

Egy szegedi vegyesvonat (IC+gyors) a vasútállomáson.

A Bzmot 167-ből és két Bzx mellékkocsiból álló szerelvény nemsokára Szolnok felé indul a 145-ös vonalon.

Bzmot 201, ő vitte a 14:45-ös lajosmizsei vonatot.

Én is vele tartottam. A kecskeméti pénztáros valószínűleg hülyének nézett, hogy a 142-es vonalon akarok Pestre menni, mivel a 140-esen egy órával rövidebb lett volna az út.

De nekem jó okom volt rá, hogy erre jöjjek, ugyanis Lajosmizsétől Kőbánya-Kispestig M41-es viszi a vonatokat, ráadásul vezérlőkocsival. Na meg amúgy is jobban szeretek mellékvonalakon utazni.

Hátul a 2198-as Csörgő szolgáltatta a vonóerőt (illetve esetünkben a tolóerőt, mivel Budapest felé tolva közlekednek a szerelvények, az irányítás a vezérlőkocsiból történik).

Dabason (ahol a kép készült) összeszedtünk egy húsz perces késést, mivel Ócsa állomás bejárati jelzőjével volt valami zűr, és a szembejövő vonat késett.

Budapest, Ferenc körút a 2032-es Combinoval. Pont ezen a napon vették át az uralmat ezek a villamosok a Nagykörúton.

 

Az onnan száműzött ipari csuklósok pedig olyan vonalakra kerültek, ahol nemrég még UV-k jártak, például a 19-esre vagy a 49-esre.

UV-k már csak a 41-es és 47-es vonalakon járnak, de amint megnyitják a Fehérvári utat, itt is típuscsere lesz.

 

A 18A-s is itt jár, Tátrákkal.

3880 érkezik a Kanizsai utca felől. Sajnos nem volt időm, hogy Budafokra vagy Kamaraerdőre kimenjek.

UV pótoztam egy kicsit, majd leszálltam a Hengermalom utcánál.

 

Ugyanis itt van a villamospótlók végállomása. A 18-47V-n és a 41V-n vegyesen járnak BKV-s és VT-Transmanos buszok. Az utóbbiak között vannak Pécsről használtan vásároltak is.

3276 és 3885 Budafok felé tart.

 

Kanizsai utca, ideiglenes végállomás.

3281 érkezik, amint beér, már megy is a 3810.

Utastér fotó.

Közös fotón a 4155-ös Tátrával.

2012 a 4-es végállomásán.

 

Belső fotók.

 

Blaha Lujza tér.

És BPI-613 a 99-esen.

Főoldal